Monday, January 28, 2008

avastusrõõm



Täna avame uue lasteaia Viimsis. Kiirustan, kuid otsustasin siiski katsetada blogimisega. Miks mitte alustada täna, sest ühel päeval ju tuleks ikkagi alustada?

Pille hakkab mind alates 9st ootama, sest olen lubanud temaga Viimsisse sõita. Hommikutelevioon räägib jälle sama juttu, sest esimene ring on juba täis. Mina olen ikka veel uimane ja ei kavatsegi üles ärgata.

Nüüd on kell 8:30 ja mul ei ole veel riideid seljas. Kiirustamine on minu elu. Ma ei taha varem valmis olla, sest nii palju on tegemata, mis on palju põnevam...

Jätan oma blogimiskoha nüüd lõpuks meelde ja siis saan siia ka edaspidi omi mõtteid üles ripudata. Arvutid tulevad ja lähevad, seega ei saa nendele lootma jääda. Minu elulooline mälu tuleks kuidagi minust väljapoole viia, sest kahjuks ei suuda ma kõike oma kõvakettale salvestada.

No comments: