Monday, January 28, 2008

Viimsi lasteaed on peagi avatud

Hommikul siis kiirustasin Viimsisse. Koristasime ja sättisime ja täitsa palju tööd oli teha. Jõudsime õigeks ajaks valmis ja nüüd on esimesel korrusel väga armas.

Kl 12:0 tulid pered lastega. Tulid ja tundsid kohe ennast nii rõõmasalt, lapsed mängisid, emmed- issid lobisesid. Pille oli nagu alati sõiduvees. Tema on nagu päike meie päevades. Tegelt on ta päike kõikide nende päevades, kes temaga kokku puutuvad.
Üks väike tüdruk mängis nii hooga, lükkas vankrit, sättis nukke. Nagu oleks alati just selles lasteaias käinud. Jutustas nii rahulikult ja oli kõigega päri. Väga asjalik väike inimene.
Poiss, kes ka samal ajal mängis, oli noorem ja häbelikum. Kuid ka tema leidis endale kohe tegevusi, millega aega veeta. Tundus, et lastele meie ruumilahendus ja mänguasjadevalik sobis.

Ka lapsevanemad olid mõnusad ja küsisid asjalikke küsimusi. Vaatasime majas ringi, sealhulgas ka sellel korrusel, kus meie töö on alles pooleli.

Huvitaval kombel tulid kohale ka kahe lähema konkureeriva asutuse juhatajad. Isegi nemad olid toredad, tõid orhidee ja soovisid koostööd teha. Miks mitte! Pille rääkis nendega maast-ilmast.

Õhtul tuli veel üks hoidja kandidaat, kellega ma juba varem olen ka koostööd teinud ja tundub tõepoolest, et Eesti on nii väike. Või olen mina lihtsalt juba nii suur, et tean enamust Eesti lasteaednikke... Igatahes loodame, et ta tuleb meie Tabasalu lasteaeda tööle. See on talle kõige lähemal käia. minu arvates on see oluline, et inimene ei pea tundide kaupa oma elust bussides istuma.

Ajakiri Pere ja Kodu võttis meiega kontakti ja tahab tulla homme lasteaeda külla, teemaks: 4-5 aastaste laste kombekus. Kuidas seda saavutada???? Noh tore, mina tean. Miks mitte ka teisele nõu anda. Arvan, et nüüdseks olen selleks juba küps küllalt. Ei pea ennast enam kollanokana tundma.

Tegin õhtupoole natuke ka projektitööd, sest tähtajad lähenevad ja avaldused on vaja kokku panna. Tekkis probleem sellega, et Nublu on eraettevõtja ja erafirma sotsiaalprojektid ei huvita kedagi. Seega pean Lapsehoidjate Kutseliiduga kokku leppima, et teeme seda siis ikkagi koos. Raske muidugi on sedasi projekti juhtida, aga eks proovime. Pealegi on kasutegur siis ilmselt suurem, mis on iseenesest ju väga hea.

Nüüd on siis jälle öö... Päevad lähevad nii ruttu käest ära. Elu lendab mööda.

Õppisime täna Kristini ja Indrekuga õhtusöögilauas ühe mängu Quarto! on selle nimi. Minu arvates on see väga huvitav ja arendav. Peame seda vist iga õhtusöögi kõrvale harjutama hakkama. Kristin oli küll natuke õnnetu, et temal ei õnnestunud võita, aga ma arvan, et see on ainult aja küsimus.

Head ööd! Panen veel ainult mõned pildid siis ja skypin Janisega...siis tuttu.


No comments: