Friday, January 01, 2010

Jõululuul

Oktoober 2009

Arvuti
Kärbeste Jumal
Kas tead
Et jõulud on peagi käes?
Juba kaks kuud
On kuulutused üleval
Metroojaamas
Mille kaudu
Ma välismaailmast
Teateid saan


Jõuluootus


Advent
Karm eit
Tuleb kiirelt
Suures linnas
Kärab
Särab
Mürab meeste
Rahakottides
Siia sinna
Kutsub kõiki
Tantsule
Keerutab
Veeretab
Sedeleid
Käest kätte
Siuh ja viuh
Märkamatult
Uus aastaöö
Üksinda ärkad melust
Avad pihud
Tühjus
Lage
Mage
Elu

Jälle tagasi tööle


Jõulutee

teevesi
kee vesi
ahju tule teen

teevesi
kee vesi
paja tulele

teevesi
kee vesi
keeda meile teed

teevesi
kee vesi
katel podiseb

teevesi
kee vesi
siis me saame teed

teevesi
kee vesi
pärnaõieteed

teevesi
kee vesi
mesimummu mee

teevesi
kee vesi
sisse paneme

teevesi
kee vesi
mõnus olla teel

teevesi
kee vesi
jõuluaja eel

Tibatilluke
Lumikelluke
Langes heljudes
Hommikutaevast
Alla maailma peale
Siia alla meie juurde
Vaikselt saabus
Kisata
Kärata
Püüdsin ta kindale
Pihk sai armastust täis


Lumelilled
Hommikuti
Tervitavad mind
Kui ma lähen
Omaette
Elu elades
Lauldes
Mängides
Mõnikord nuttes
Jagame hetki
Hommikuahetus katab maad
Ja vaikus ümberringi


Rootsis peale jõulu


Püha
Pühi
Nohu
Tohuvapohu
Kohupiim
On Eestis
Väärikas toode
Kohupiim
Sinu järele ma nutan siin
Külmadel talveõhtutel
Ise söön sinki
19.90 kilo hinnaga müüakse nüüd
Eh mis sest enam rääkida
Pühad on juba seljataga
Pühad on juba kõhu peal
Voltidena ilusaks voolitud
Saksad sõitsid saaniga
Suured jäljed lume sees


Kas lumehelbekeseks külmusin
Ainult mina
Vaevalt
Meid on siin ju
Sadu tuhandeid


Siin talvise sinava taeva all
Langen helbena maha
Valgesse merre
Tuules lainetan kaasa
Mõtlemata
Lihtsalt hingan
Olen olemas
Puhtas täiuslikkuses
Korraks
Pühas rahus kõigega


Kui ma oleksin lumi

Kui ma oleksin lumi
Siis keerleksin härmaste põõsaste vahel
Ja silitaksin sinitihaste tiibu

Kui ma oleksin lumi
Siis liugleksin jäätunud merede kohal
Ja sillerdaksin madalas päikesevalguses

Kui ma oleksin lumi
Siis sulaksin kevade hakul
Ja muutuksin vihmapiisaks

Kui ma oleksin lumi
Siis kastaksin oma veega
Väikeseid seemneid mis ootavad mullas

Kui ma oleksin lumi
Siis oma sulaveest ärganud taimed
Kasvataksin suurteks hiiepuudeks

Kui vaid oleksin lumi...


Sinise talveõhtu valguse
Unustan
Igaveseks
Aamen


Nendest eludest
Mis ma selja taha jätsin
Polegi mõtet hoolida
Igaüks on oma saatuse sepp
Juhheii ja proosit!
Siin on roosid
Sulle kes sa tulid välja eluga!
Need roosid on okkased
Aga kama kaks
Ehk kõlbavad ikkagi süüa
Istun läikivmustas mersus
Isegi imestan
Et ikka veel hingan
Et isegi suudan veel mõelda

No comments: