Sunday, January 31, 2010

Peale IP kursust

Sellel nädalavahetusel algas Solvikis uus kursus. Uus aasta, uued inimesed, uus energia. Eestlasi oli ka omajagu. Huvitavad uued ja vanad tuttavad. Pär, Merete ja Sinikka olid õnnelikud, sest olemine on siin nüüd palju intiimsem. Rahvast on vähem. Esialgu. Ma olen mõelnud seekord jälle pisut filmida ja ise keskendun põhiliselt maalimisele.
Päri hommikused hingamisharjutused on peale kolmeaastast praktikat Solvikis peaaegu omaks saanud. Justkui algakski hommikuse ühise hingamisega uus olemine. Ööst ja unest välja tulekuks on see eriliselt hea, harmooniline võimalus. Olen mõelnud, et peaks kodus ka ise endaga rohkem tegelema. Hingamine on üleüldse pikem teema. Ma usun, et igaühel on siin õppimiseks ja arenguks ruumi.
Arvasin isegi korraks, et ehk ma ei jaksa jälle uuesti alustada. Tegelikult ei olnudki uuesti alustamist. Meie kursus on justkui jätkukursus ja juba esimesest hetkest on tunda uut kvaliteeti. Ma ei tea, kas oskan ise paremini märgata või on ka meie õpetajad palju eelmisest kursusest õppinud ja nüüd katsetavad juba uute asjadega. Igal juhul oli nädalavahetus täiesti uut moodi eriline ja samas vana hea Solvik. Minu sees on tohutu tänutunne. Aitäh kõikidele!

Vaikne vihin
Lume sosin
Roosavalges õhus
Kõnnin
Lõpmata avarus
Kristallideteel
Minu ees on
Liikumatu väli
Tarduvootel
Olemise
Ääremaadel
Juhtub see

Kui tundub
Et järgmiseks hingetõmbeks
Enam jõudu ei jätku
siis ongi paras aeg lõpetada
ja hakata lihtsalt elama

No comments: