Wednesday, April 25, 2012

Intuitive Pedagogy Journal evelintamm.posterous.com

Juba pikemat aega olen püüdnud oma blogipidamist korraldada nii, et eestikeelsed postitused kogunevad siia KIRJED lehele ja lehele Loov ja Vaba, aga inglise- ja rootsikeelseid tekste olen avaldanud lehel, mille pealkirjaks on Apple Tree: Collected discussions with an apple tree.Õunapuuleht on algusest peale olnud kirjanduslik enesearendus, kus toimuv on pigem eksperimentaalne kui "tõsiselt võetav".

Väga harva olen tahtnud midagi tõlkida. Nii juhtubki aina sagedamini ja sagedamini, et paljud, kes sooviksid minu kirjutamistest rohkem teada, aga eesti keeles ei loe, saavad osa vaid väga vähesest. Enamasti olen kirjutanud luulet või lühilugusid. Samas on huviliste arv, kes tahaks lugeda minu haridus- ja ühiskonnateemalisi mõtisklusi inglise keeles, aina kasvanud.

Eile alustasin uue blogimiskeskkonna katsetamist, kus kirjutan inglise keeles, aadressiks on evelintamm.posterous.com. Samas võtsin vastu otsuse, et hakkan ka siin edaspidi mulle sobivas keeles kirjutama, sest see leht on minu keskne viidete kogumispaik. Aeg näitab, kuidas see mõte tegelikuks saab.

Blogimine on interaktiivne võimalus iseenda teekonna kaardistamiseks ja kaasteelised on oodatud. Minu kirjutamised on alati pigem eneserefeksioon ja teetähiste märgistamine, kui absoluutne tõde, millest edasi on vaid kõiksus. Siinsed postitused on kui saiatükikesed, mille vaikselt hõlma alt maha poetan lootuses ehk kunagi koju tagasi pöörduda.

Tänan Sind kommentaaride ja kaasamõtlemise eest!

No comments: