Tuesday, February 10, 2015

Intervjuud Riigikogu naiskandidaatidega

Olen viimasel ajal hoogsalt avaldanud, aga kusagil mujal, kui siin. Mõtlesin siiski ka siia pisikese vihje jätta, et huvitatud leiaksid tee...

Jaanuarist alates olen teinud intervjuusid naistega kõikidest erakondadest. Praeguseks olen avaldanud ca 15 naise tutvustuse. Paljud intervjuud on veel pooleli, osad nendest toimetamisel, osad alles teel. Kokku olen võtnud ühendust ca 50 naiskandidaadiga. Leidnud endale appi mitu kaastöölist ja toimetajat.

Loodetavasti aitab minu ja mitmete teiste kodanikuaktivistide tegevus kaasa sellele, et saaksime Riigikogusse senisest rohkem naisi. Loodan, et seekordsetel valimistel ületame 30% piiri ja järgmisteks valimisteks panin juba ette sihiks 40%.

Olukord, kus EV seadusandjaks ja riigijuhiks on väga suure tõenäosusega mees, peab muutuma!  

Tere tulemast Naiste Hääle vahendusel naiskandidaatidega tutvuma!

Vahepeal on ka minuga mitu intervjuud tehtud. Üks ilmub märtsikuises "Peres ja Kodus".

No comments: